dag 3. nauwelijks bereikbaar - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Tumaini Nederland - WaarBenJij.nu dag 3. nauwelijks bereikbaar - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Tumaini Nederland - WaarBenJij.nu

dag 3. nauwelijks bereikbaar

Blijf op de hoogte en volg Tumaini

15 September 2014 | Tanzania, Moshi

Op het einde van dag 3 van onze tocht, zijn we aangekomen bij het kamp op 4100 meter hoogte.Op deze plek zullen we morgen een dag rust hebben om het lichaam te laten acclimatiseren.
Vanwege slecht bereik met gsm geen verdere details van de tocht van vandaag.

• 15 September 2014 - 21:34

Theo:

Bedankt heren voor de mooie verslagen.
    Ik ken jullie familie , jullie geven niet op.
    Sterkte en tot ziens .Theo

• 16 September 2014 - 00:46

Rieky:

Hallo mannen, het zal zeker zwaar zijn, rust lekker uit, en dan weer verder, ik denk aan jullie. Maar zeker goed eten en drinken. groetjes Rieky

• 17 September 2014 - 00:25

Snels Jan:

Hier een woordje vanuit Belgie.Veel respect voor jullie, rust op deze dag maar lekker uit geniet van het landschap vul jullie batterij en morgen ben je als herboren.Veel succes .grts Jan en Martha.

• 17 September 2014 - 00:25

Snels Jan:

• 17 September 2014 - 20:58

Frans Leijten:

Ik kijk nu ook mee, Hein Kees ge moet het niet graag doen, als je het maar doet (uitspraak van vaders )
    Frans

• 18 September 2014 - 15:04

Rob Klemann:

Heel knap hetgeen jullie voor het goede doel aan het ondernemen zijn.
    Ik wens jullie heel veel sterkte, neem geen onnodige risico's en geniet van het unieke landschap.
    Heel veel groeten, Rob

• 24 September 2014 - 08:40

Cees Speur:

Hey guys you are heroes at the top gor more than just one day david bowie well done

leuke verslagen wie is die goese auteur kan daar ook zijn brood mee verdienen en goed dat er voor die kids inspiratie is on voor zaken te gaan als ook mannen van 40 en 50 plus de top bereikeb

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Terug naar beneden

18 September 2014

de top gehaald
Tumaini

Stichting Tumaini Children’s Foundation Nederland, in het kort Tumaini Nederland, opereert vanuit de gedachte dat alle kinderen, waar ook geboren, recht hebben om zorgeloos en op een menswaardige manier op te groeien. Het doel van Tumaini Nederland is om kinderen in Tanzania, die leven in armoedige omstandigheden een kans te geven op een leven met: • een veilig onderdak, • gezonde voeding, • adequate medische zorg en • toegang tot onderwijs. Zij doet dit door fondsen te verzamelen middels de organisatie van diverse activiteiten, maar staat ook open voor het ontvangen van geldelijke donaties.

Actief sinds 02 Sept. 2014