vertrokken - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Tumaini Nederland - WaarBenJij.nu vertrokken - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Tumaini Nederland - WaarBenJij.nu

vertrokken

Blijf op de hoogte en volg Tumaini

12 September 2014 | Tanzania, Moshi

Vandaag zijn de vier zwagers vertrokken vanaf Schiphol.
Met één uur tijd verschil verwachten ze zaterdag zaterdag 13 september in Tanzania te zijn. Die dag start al meteen de 7-daagse tocht naar de top van de Kilimanjaro.
Als alles volgens planning verloopt staan ze in de vroege ochtend van 18 september op de top!!
We hopen met deze reisverslagen iedereen op de hoogte te houden.
Zie nu al de foto's van het vertrek.

• 12 September 2014 - 23:14

Marian Frijters:

Heel veel succes met de beklimming en probeer er maar van te genieten.
    Groetjes Rinus en Marian

• 13 September 2014 - 11:06

Peter En Sjannie:

En weg zijn ze. Wil ome Chris was erg verrast met je bezoek deze week, kon het erg op prijs stellen. Heeft het gisteren avond met het kaarten uit de doeken gedaan. Hij had graag met jullie mee gegaan en dan onder aan de berg gewacht tot jullie weer terug waren van de klim partij. Hem maar geadviseerd om de ontwikkelingen voor volgend jaar in de gaten te houden zodat hij zich tijdig kan inschrijven. Succes allemaal en geniet er van.
    groet Peter en Sjannie

• 13 September 2014 - 15:30

Thea En Christ:

Hoi Mannen
    Na het lange wachten kan de tocht dan nu eindelijk beginnen. Wat hebben jullie hier lang naar uitgekeken. 1,2,3 GO..... zou onze kleinzoon Xep zeggen. Ook dat geldt voor jullie.
    GO en ga ervoor!! Het zal jullie vast lukken. Wij hebben er wel vertrouwen in. Maar ja, makkelijk praten vanuit onze luie stoel. Jullie moeten het wel doen.
    Heel veel succes mannen en vergeet geen foto's te maken he!!

Zet hem op!
    groetjes vanuit een zonnig en bewolkt Bergeijk

• 13 September 2014 - 16:14

Astrid Van Empel:

Heel veel plezier en succes met de beklimming van de Kilimanjaro!
    Ben nu al benieuwd naar de verslagen en de foto's.
    Groeten van Astrid en fam.

• 14 September 2014 - 00:59

Snels Jan Hoes Martha:

Hoi;groeten van ons, geniet van dit hele gebeuren en houd er vooral de moed in en veel doorzettingsvermogen om niet te verzaken aan dit prachtig project. Jan en Martha.

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Terug naar beneden

18 September 2014

de top gehaald
Tumaini

Stichting Tumaini Children’s Foundation Nederland, in het kort Tumaini Nederland, opereert vanuit de gedachte dat alle kinderen, waar ook geboren, recht hebben om zorgeloos en op een menswaardige manier op te groeien. Het doel van Tumaini Nederland is om kinderen in Tanzania, die leven in armoedige omstandigheden een kans te geven op een leven met: • een veilig onderdak, • gezonde voeding, • adequate medische zorg en • toegang tot onderwijs. Zij doet dit door fondsen te verzamelen middels de organisatie van diverse activiteiten, maar staat ook open voor het ontvangen van geldelijke donaties.

Actief sinds 02 Sept. 2014